نوشته های:یک دانشجو

نوشته های:یک دانشجو


اینجا حرف دل میگویم.
خواه به دل دیگری بنشیند یا نه،دست من نیست...
قلم به دست دل جان است و تمام!


دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

به بهانه ی کرونا

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳ ب.ظ

از برکات کرونا میشه به ساده شدن ازدواجا اشاره کرد.

من همیشه مخالف ازدواج ساده بودم:/ دلیلمم این بود که میگفتم خب حالا یه شبه دیگه مگه چی میشه تجملات داشته باشیم،اما شرایط جوری شد که دیدم اینجوریشم قشنگه.

قرار شد خیلی مفید و مختصر عید غدیر که بزرگترین عید شیعیانه و من به شخصه میمیرم براش:) خیلی نقلی بریم محضروووو بعدشم خونه ی مادربزرگه! همین...

به قول کتاب یادت باشد: گاهی ساده بودن قشنگ است

این روزا حسای جدیدیو دارم تجربه میکنم که همیشه وقتی بهش فکر میکردم میگفتم برو بابا ! من؟عممممرا:) 

باز خدا خیر بده به جد و آباد کرونا و سازندش که باعث شد دانشگاها تعطیل بشه و ما از غم هجران سر به بیابان ننهیم:/

 

+ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه رو تبریک میگم

عیدتووووون مبارک باشه:)

نظرات (۳)

  • آقای گوارا
  • خیلی خوش حال شدم ، مبارکتون باشه :)

    پاسخ:
    بله دیگه ما نیز به جمع متاهلین پیوستیم:)

    سلام

    چه عالی

    مبارک باشه

    پاسخ:
    خیلی ممنونم اما خب چون همه ی فامیلا برای جشنو اینا نیسن ناراحتیم

    مبارک باشه:)

    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی