نوشته های:یک دانشجو

نوشته های:یک دانشجو


اینجا حرف دل میگویم.
خواه به دل دیگری بنشیند یا نه،دست من نیست...
قلم به دست دل جان است و تمام!


دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

خود جهنم

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۸ ب.ظ

گرمترین نقطه ی کره ی زمین بعد از کویرای ایران فکر کنم کاشان باشه:/ غیر ازین هرکسی هرچی بگه عمرا باور کنم.حالا شما تصور کنید که باید توی این گرما با پراید که کولر درست  و حسابی نداره راه بیفتید و 2 ساعت و نیم برید به طرف کاشان:/ البته 2 ساعت و نیمم برگردین،حالا چرا؟چون باید همه وسیله هاتونو بیارین خونه و دوباره اول مهر ببرین!خب به آدم فشار میاددد...

خدایا ما رو از گرما و عواقبش نجات بده ه  ه بلند بگین آمین

 

نظرات (۳)

درک میکنم چی میگی ولی گرم تر از یزد نداریم :دی

پاسخ:
واقعا؟؟
چند درجس؟

نمیدونم خخخ ولی نداریم اگه هم باشه توی جنوب و ایناس :/ کاشان نه

پاسخ:
خیلی جاهای گرم تر هست ولی من تاحالا به گرما اینقدر نزدیک نبودم:/

ناشکری میکنید ها !

نزدیک میبد یکی از گرمترین کویرهای دنیاست

سیستان و بلوچستان همیشه بالای چهل و پنج !

 

بازم بگم ...؟!

 

بگید خیره ، شکرشو بکنید از همونم لذت ببرید با سختیاش

پاسخ:
اینقدر آفتاب خورده به سرم کلا دیگه جاهای گرمه ایرانو از یاد بردم!
+خدا رو همیشه شکر محض کمی غر زدن بود:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی