نوشته های:یک دانشجو

نوشته های:یک دانشجو


اینجا حرف دل میگویم.
خواه به دل دیگری بنشیند یا نه،دست من نیست...
قلم به دست دل جان است و تمام!


دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

حرکت کن..

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۰۷ ب.ظ

با نام خودت...

نمیدونم این چه سریه که وقتی میریم مدرسه و دانشگاه دوست داریم زودتر تموم بشه و سرکلاسا چرت میزنیم اما وقتی تعطیل میشه دوست داریم زودتر شروع بشه کلاسا:/

توی این روزای کرونایی دارم فکر میکنم چه کارایی رو همیشه میخواستم انجام بدم و به بهونه ی اینکه وقت ندارم مینداختمشون عقب...

الان کلی شنبه هست که همیشه منتظر بودم برسه برای استارت زدن،از همینجا میگم دوستان از همین الان شروع کنین و بالاخره یه قدم بردارین؛دویدن از همین قدم های کوتاه و آروم شروع میشه.

اگه میخوایم جلوتر از همه باشیم باید وقتی اونا ایستادند و حرکتی ندارن ماها ازشون بزنیم جلو و به نظرم این قرنطینه بهترین فرصته...

+اینارو بیشتر برای خودم گفتم تا یادآوری بشه:)

 

نظرات (۲)

همیشه قدم اول سخته ...

خخخخخخخخخخخ

پاسخ:
ولی خنده نداش...:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی