نوشته های:یک دانشجو

نوشته های:یک دانشجو


اینجا حرف دل میگویم.
خواه به دل دیگری بنشیند یا نه،دست من نیست...
قلم به دست دل جان است و تمام!


دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

به همین تلخی...

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ب.ظ

بعضی وقتا از این همه قضاوتای الکی خسته میشی؛

با خودت میگی کاش واقعا بد بودم،کاش واقعا اون آدمی بودم که تو ذهنشونه

تا اینقدر با قضاوتاشون ناراحت نشم...

همیشه به حداقل ها راضی بودم،هیچوقت چیزی نخواستم که نشه انجامش

داد،اما انگار هرچی توقعات خودتو پایین بیاری اونا توقعاتشون میره بالا!

کاش میشد معنی لبخندها و سکوت ها رو به سادگی فهمید...

دنیا پر از بی عدالتیه،بعضیا اون بالای بالان و بعضیا این پایین دنبال زنده

موندنن.

کاش تموم بشه همه ی این بالا و پایین ها.

 

نظرات (۳)

  • مسافری از دیار بی کسی
  • ای کاش

    پاسخ:
    کاش کاش هامون کاش نمیشد!

    بی عدالتی مهم ترین اصل این دنیاست!

    پاسخ:
    کنار اومدن با این اصل سخته!

    تو این دنیا باید خودتم با بی عدالتی کار کنی تا بهت خوش بگذره.از اول تا آخر این جهان این رویه بوده

    پاسخ:
    اینو قبول ندارم،اگه منم بی عدالتی بکنم حال دلم بد میشه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی